کد مطلب:314985 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:236

فرزندم ابوالفضل را از حضرت ابوالفضل العباس، دارم
خانم نرجس فریمانی از یزد طی نامه ای به انتشارات مكتب الحسین (علیه السلام) كرامتی را این گونه نگاشته اند:

پس از دو سال كه از ازدواجمان گذشت خداوند بچه ای را به ما عنایت كرد ولی طلاح نبود و نه ماهه در شكم مرد بعد از یك سال و نیم مجددا حامله شدم كه پس از تولد به علت نارسایی خونی به مدت شش روز در دستگاه، آنهم جلوی چشم ما پرپر شد و غم سخت از دست دادن دو فرزند برایمان سخت آمد و به قدری گریه و زاری می كردیم در همین اثنا متوسل به حضرت عباس (علیه السلام) متوسل شدم و همسرم در خواب ایشان را سوار بر اسب دیده بود كه فرموده بودند: این فرزند (دختر كه در دستگاه بود) را به من بده من خودم زودتر به مادرش می رسانم.



[ صفحه 559]



پس از بازگفتن جوابش دو ماه بیشتر نشد و هنوز زخم عمل سزارین من كاملا خوب نشده بود كه متوجه حاملگی سوم شدم، در حالی كه تمام دكترهای برجسته یزد گفته بودند به تو توصیه می كنیم كه دیگر حامله نشوی چون تمام فرزندانت به همین بلا گرفتار می شوند و شما ناسازگاری خونی دارید. به بركت آقا ابوالفضل (علیه السلام) پس از نه ماه ناراحتی و نگرانی «ابوالفضل» عزیزم به دنیا آمد و الآن دو سال دارد و بسیار زیبا و دوست داشتنی است. و در بین تمام افراد فامیل و دوست و آشنا محبوب شده است.

ما هم به بركت عنایت آن حضرت شب های تاسوعا نذر شعله زرد داریم و گوسفندی هم ذبح كردیم و روضه و مراسمی به یاد و نام آقا امام حسین (علیه السلام) و آقا ابوالفضل (علیه السلام) گرفتیم.